top of page

Mokymai

I. „Pažinkime internetinį dvynį” su Guoda Sakalauskiene

Šiandien pirmąjį įspūdį apie save formuojame internete. Kaip ten atrodome, ką apie save pasakojame, lemia, kokį pirmąjį įspūdį susidarys mūsų ieškantys. Mokymuose drauge apžvelgsime savo internetinius dvynius (angl. digital twin) – kas apie mus matoma paieškos sistemose, socialinėje medijoje, žiniasklaidoje. Pateiksiu praktinių patarimų: kaip tinkamai save pateikti internete, kaip nustumti nepageidaujamą turinį, ką išryškinti, o ko – vengti. Aptarsiu ir internete matomas nuotraukas bei jų įtaką. Pateiksiu praktinių patarimų ir pavyzdžių, kaip atrasti, įtvirtinti/keisti savo pozicionavimą internetinėje erdvėje. Aptarsime ir kas atsitinka su mūsų paskyromis, kai savininkas miršta. Taip pat dalinsiuosi internetinio dvynio veikimo prognozėmis. 

Kam skirta?

  • Profesionalams, kurie nori išmokti dirbti su savo #personalbranding internetinėje erdvėje;

  • Speakeriams, įmonių, skyrių vadovams ir tiems, kam rūpi puikiai reprezentuoti save ir organizaciją, kurią atstovauja; 

  • Freelanceriams, parduodantiems savo paslaugas ar prekes;

  • Visiems, kas nori išsiskirti darbo rinkoje.

Mokymai_Linkedin auditas_Guoda Sakalauskienė_Promefile
Guoda Sakalauskienė_asmeninio prekės ženklo auditas_Linkedin auditas_promefile_10_edited.j

II. LinkedIn mokymai su Guoda Sakalauskiene

Mokymų metu pristatysiu naujausias galimybes asmeninio prekės ženklo auginimui LinkedIn socialiniame tinkle. Apžvelgsiu LinkedIn asmeninių profilių naujienas; dalinsiuosi rekomendacijomis, kaip užpildyti skiltis, kad LinkedIn profilis būtų matomesnis. Diskutuosime, kaip susikurti įdomų srautą (angl. feed), kaip suburti bendruomenę, kokia yra LinkedIn bendravimo etika. Atsakysiu į klausimą, kodėl verta būti aktyviu LinkedIn nariu bei patarsiu, kaip komentuoti, dalintis ir kurti turinį.

Kam skirta?

  • Profesionalams, kurie nori susitvarkyti ir turėti gerai paieškos sistemose reitinguojamą asmeninį LinkedIn profilį;

  • Turinio kūrėjams, kurie nori būti aktyvūs LinkedIn; 

  • Atsakingiems už darbdavio įvaizdį, pardavimų sritį ir/ar verslo plėtros projektus.

Iki 1 val. 

700 Eur svečiuose

550 Eur online

Mokesčiai įskaičiuoti. Išrašoma sąskaita.

1 val. mokymai ar pranešimas

10 - 15 min. klausimai

Iki 3 val. 

1 300 Eur svečiuose

950 Eur online

Mokesčiai įskaičiuoti. Išrašoma sąskaita.

2 val. 20 min. mokymai

15 - 20 min. praktinės užduotys

20 min. klausimai

Virš 3 val. 

1 600 Eur svečiuose

1 300 Eur online

Mokesčiai įskaičiuoti. Išrašoma sąskaita.

Mokymų trukmė - pagal susitarimą

Dirbtuvės ar kt. praktika  - pagal susitarimą.

Populiariausias

Mokymai lietuvių/anglų kalba. Kiekvienus mokymus personalizuoju, pritaikau pagal organizacijos poreikius ir turinį, ir trukmę – ir Tavo komanda gali būti matoma ir reprezentatyvi.

#PERSONALBRANDING
internete su Guoda ir Ieva

Kviečiame į mokymus, kur išgirsite naudingų dalykų apie asmeninio prekės ženklo kūrimą ir paveikesnę komunikaciją. Dalinsimės, kaip realiai #personalbranding veikė mums, ką, kaip ir kodėl verta daryti, o ko ne. Pateiksime praktinių patarimų, kaip tvarkytis su informacija apie save internetinėje erdvėje, kaip įdarbinti savo socialinius tinklus, kad jie neštų realią naudą, kaip komunikuoti paveikiai tiek raštu, tiek žodžiu. Formatas neformalus – su kava ir diskusija.

Personal branding_Ieva Koncevičiūtė_Guoda Sakalauskienė_Promefile.jpg

Kam skirta?

  • Profesionalams, kurie nori išmokti dirbti su savo #personalbranding internetinėje erdvėje;

  • Speakeriams, įmonių, skyrių vadovams ir tiems, kam rūpi puikiai reprezentuoti save ir organizaciją, kurią atstovauja;

  • Verslo atstovams, parduodantiems savo paslaugas ar prekes;

  • Visiems, kurie nori pajusti socialinės medijos naudą;

  • Tiems, kas nori išmokti komunikuoti paveikiau.

Mokymų turinys

I dalyje dalinuosi įžvalgomis kaip formuoti vientisą žinomumą internete:

„kaip kontroliuoti info apie save, kaip tvarkyti savo socialinę mediją, kokių klaidų nedaryti, kaip nustumti nepageidautiną info, o reikalingą – išryškinti. Aptarsiu ir internete matomas nuotraukas bei jų įtaką. Pateiksiu praktinių patarimų ir pavyzdžių, kaip atrasti, įtvirtinti/keisti savo pozicionavimą internetinėje erdvėje. Aptarsime ir kas atsitinka su mūsų paskyromis, kai savininkas miršta. Apžvelgsime ir internetinės personos ateities prognozes.

 

II dalyje Ieva Koncevičiūtė dalinasi patirtimi ir sukauptomis žiniomis apie paveikią komunikaciją, rašymą, storytelling’ą ir autentiškumo galią:

 

„parekomenduosiu, ką verta perskaityti norint rašyti paveikiau, pristatysiu mokslu paremtas metodikas, kurių pagalba visi galime savo tekstus pakelti į kitą lygį. Aptarsime, kodėl vienos istorijos ir idėjos prilimpa amžiams, o kitos miršta niekad taip ir nepalietusios mūsų širdžių. Tikiuos išeisite daug giliau suvokę, kaip evoliucija suwirin’o mūsų galvas ir kaip geriau komunikuoti, kad tas galvas šiandien užburtume.“

Man labai patiko. Peržiūrėjau medžiagą dar kartą (su gyvu pateikimu nepalyginama :) ir tikiuosi prisiversiu pasinaudoti jūsų patarimais. Ačiū!

Darius

Iki 3 val. 

2 500 Eur svečiuose

Mokesčiai įskaičiuoti. Išrašoma sąskaita.

2 val. 40 min. mokymai

10 min. praktinės užduotys

15-20 min. klausimai 

Ačiū, Guoda ir Ieva, už mokymus :). Pasisėmiau įkvėpimo ir tai vos antras kartas gyvenime, kai norisi padėkoti ir raštu. Puikus renginys ir po 8 sekundžių norėjosi žiūrėti ir klausyti dar ir dar.

Marija

Mokymai lietuvių kalba. Mokymus galime organizuoti ir Jūsų pasirinktu formatu. 

III. „ Sharenting: kaip kalbėti apie savo vaikus online?“ su Guoda Sakalauskiene

Esu mama ir suprantu, kiek daug augindami vaikus darome iš inercijos. Rūpindamiesi jais, visada siekiame geriausio, bet kaip dažnai pagalvojame, kokią įtaką vaikams ateityje turės dalinimasis jų duomenimis šiandien? Kodėl apskritai dalinamės savo atžalų nuotraukomis, istorijomis, tapatybės informacija internete? Kas yra sharenting? Kokius filtrus turėtume taikyti? Kokiais atvejais prieš publikavimą reikėtų klausti vaiko leidimo? Kokias taisykles vertėtų turėti šeimoje, draugų būryje? Kodėl mes turėtume rūpintis ir vaiko persona online?  Į šiuos ir kitus klausimus atsakysiu pasidalindama asmenine praktika bei psichologų, teisininkų, kibernetinio saugumo ir kt. profesionalų rekomendacijomis.

Kam skirta?

  • Tėvams ir artimiesiems, kurie sprendžia, ar dalintis savo vaiko nuotraukomis, istorijomis socialinėse medijose;

  • Tėvams ir artimiesiems, kurie jau dalijasi savo vaiko nuotraukomis, pasakojimais ar kt. informacija socialiniuose tinkluose;

  • Visiems, kam įdomūs atžalų internetinės tapatybės klausimai.

Guoda Sakalauskienė_asmeninio prekės ženklo auditas_Linkedin auditas_promefile_2_edited_ed

Tai mano socialinė veikla, todėl esant galimybei dalinuosi šia tema nemokamai.

Klientai kalba

Kad LinkedIn yra verslo kontaktų platforma Nr. 1 jau niekas neabejoja. Teisinga sklaida ir įmonės bei darbuotojų profilių sinergija užtikrina teisingą komunikaciją ir augina ne tik įmonės bei asmeninių profilių žinomumą, bet ir generuoja pardavimus. Šiandiena su Ergolain komanda dalyvavome #Linkedinpusryčiai su Guoda Sakalauskiene ir Sarunas Sakalauskas, kurių metu gavome naujų komunikacijos Linkedin patarimų ir įžvalgų kaip pasiekti dar geresnių rezultatų Visos komandos vardu sakau didelį AČIŪ O visus, kurie dar abejoja Linkedin platformos svarba kviečiu įsitraukti, pabandyti ir pajusti naudą, nes tik mes patys esame atsakingi ir galime kurti turinį ir taip didinti tiek asmeninį tiek ir įmonės žinomumą!

- Vilma, "Ergoline group" CEO 

Šiuos ir kitus klientų atsiliepimus gali rasti čia

bottom of page