Pranešimas, skirtas "Pardavimų formulė"
Giedriaus Bubliausko fotografija
Statista.com teigia, kad šiandien mes pirkimo procesą pradedame googlindami. Tą darome, kai ieškome prekių, paslaugų, tiekėjų, partnerių, tą patį kartojame ieškodami ekspertiškumo ar konkretaus žmogaus. Mes norime įsitikinti, kad žmonės, pardavinėdami savo prekes ar paslaugas ne tik puikiai jas išmano, bet ir gali išspręsti mūsų problemas, atsakyti į mūsų klausimus net ir n-ąjį kartą, kai skambiname telefonu. Ir visą šią informaciją šiandien mes norime rasti internete, apžvelgdami šių paieškos sistemos rezultatus - žmonių socialinę mediją, skaitydami jų klientų atsiliepimus, nagrinėdami komentarus viešoje erdvėje ar tyrinėdami organizacijos svetainės „Apie mus“ skyrelį. Beje, mes dažnai atkreipiame dėmesį ir į būsimo pašnekovo profilio nuotrauką, vertindami, ar žmogus mums yra patrauklus, simpatiškas, ar mums bus malonu su juo bendrauti. Visas tekstas Delfi M360.
Dalinuosi savo skaidrėmis pranešimo, kurį skaičiau "Pardavimų formulė" renginyje.💚
Comments