Mes kiekvienas jau turime savo asmeninį prekės ženklą, nesvarbu, ar dirbame su juo ar ne, nes žmonės dažnai iš įvairių šaltinių jau turi savo nuomonę apie mus – kartais ją susidaro pabendravę su mumis 5 min., kartais – iš to, ką randa apie mus internete. Juk šiandien tapo natūralu, kad žmonės vieni kitus gūglina, tyrinėja ir pirmąjį įspūdį susidaro iš to, ką mato į paieškos sistemoje įvedę vardą, pavardę ar net telefono numerį.
Efektyviausias kelias, kurį esu išgryninusi dirbant su klientais yra labai paprastas:
1. įvardinkime sau tikslą, pagalvokime, kaip norime save prisistatyti, kokiomis mintimis galime dalintis viešai, su kuom norime būti pažįstami. „Noriu būti žinoma ne tik Lietuvoje“, „noriu viešai dalintis savo žiniomis, įžvalgomis“, „noriu uždirbti iš socialinės medijos“, „noriu rengti savo mokymus“ – tai tik keli tikslai, kuriuos aš girdžiu iš savo klientų, ir kuriuos gludiname, šlifuojame, konkretiname, ties kuriais dirbame.
2. Pagalvokime apie 3-5 konkrečius raktažodžius ar junginius (savo pozicionavimą), su kuriais norime būti siejami (o gal jau ir esame siejami), pvz., pristatant save kaip „vizionierę/-ių“, vizionieriškumas turėtų matytis mūsų kasdienybėje – išvaizdoje, domėjimosi srityse, temose, kontaktų rate ir t.t. tiek fizinėje, tiek ir internetinėje aplinkoje, o išryškėjusios asmeninės savybės, kaip „smalsumas ir įgalinimas kitus daryti pokyčius” galėtų būti matomas per konkrečius žmogaus veiksmus, įgyvendinamus darbus.
3. Iš pozicionavimo dažnai išplaukia tematikos, kuriomis galime kalbėti.
4. Tikslas dažnai nurodo, su kokiais žmonėmis mes norime susipažinti ir pagalvoję, kur juos galime sutikti - atsakome į klausimą, kokiuose kanaluose mes galėtume būti matomi.
Jei norite pasitarti, kokia kryptimi vystyti savo asmeninį prekės ženklą, pasikalbam. Rezervacija pirmam nemokamam pokalbiui čia: https://calendly.com/guodasakalauskiene/60min .
Comments