Praktika rodo, kad sunkiausias etapas yra pradžia, t.y. pasiryžimas dirbti su savo asmeniniu prekės ženklu, reikalaujantis atrasti laiko, perdėlioti prioritetus ir sąmoningai siekti ilgalaikio pokyčio. Bet pradėję, ilgainiui praturtėjame naudingomis pažintimis, prasmingesne veikla, naujais įgūdžiais ar papildomomis pajamomis. Tad, įveiklinkime savo asmeninį prekės ženklą:
aiškiai sau įsivardinkime, kur link einame, ko siekiame, kad ir po metų ar kitų. Įdomu, kad nors asmeninio prekės ženklo galią mes pasitelkiame siekdami asmeninių tikslų, bet juos įgyvendindami pakeliui dažnai sustipriname ir savo profesinį ekspertiškumą, ilgainiui suteikiantį galimybes pačiam valdyti savo karjerą. Kryptingai planuodami savo ateitį, kai svajonių realizavimas „uždega akis“ ir atveria naujas galimybes, mes žinome, kad tik laiko klausimas, kada gyvensime taip, kaip šiandien svajojame. „Noriu būti žinoma ne tik Lietuvoje“, „noriu viešai dalintis savo žiniomis, įžvalgomis“, „po X metų noriu turėti daugiau pasirinkimo, kur galiu dirbti“, „noriu būti matomesnė nei esu dabar“, „noriu uždirbti iš socialinės medijos“, „noriu rengti savo mokymus“, „noriu pradėti konsultanto karjerą“, „noriu būti žinoma ir dėl Y, ne tik dėl Z“ – tai tik keli tikslai, kuriuos gludiname, šlifuojame, konkretiname ir ties kuriais dirbame. Visą tekstą galite matyti užsisakius DELFI rubriką M360+.
Comments