Mano pačios LinkedIn profilis – eksperimentavimo platforma, kur matau, kas veikia, kurios svarbios LinkedIn f-jos yra nepelnytai pamirštos, kai galėtų būti įdarbintos. Tad, mano rekomendacijos:
1. Įsidėkime personalizuotą nuorodą. Koreguojant introduction skiltį (pieštuko simbolis prie coverio), lango apačioje atsirado galimybė įsidėti nuorodą į svetainę, ir ją personalizuoti, pvz., artėjant šventėms nukreipkime srautą į kalėdinius pasiūlymus, dovanų korteles ar nuolaidų kuponus.
2. Įgarsinkime savo vardą ir pavardę. Ši f-ja veikia apps'e, ir yra matoma prie introduction skilties. Ji ypatingai gelbėja, jei mūsų lietuviškas vardas arba pavardė yra sunkiai ištariami kitakalbiams. Aktyvavus šią f-ją pastebėjau, kad nauji pažįstami ją naudoja ir mano vardą ištaria be iškraipymo.
3. Pasiūlykime savo paslaugas. Providing services skiltis pravers jei turime papildomą veiklą ar freelanceriaujame. Tiesą sakant, ir pati neseniai atradau šią f-ją, kuri suteikia galimybę koncentruotai parodyti, kokias paslaugas galime suteikti, kuom galime būti naudingi. LinkedIn pataria čia, o apžiūrėti, kaip ši skiltis atrodo galite ir mano profilyje. Beje, ji rodoma tada, kai administruojate bent 1 LinkedIn kompanijos psl.
4. Svarbių momentų arba Featured skiltis.Vis dar per mažai išnaudojama, o tokia galinga, nes profilyje užima nemažą dalį vietos. Featured skiltyje gali atsirasti populiarūs postai, fotografijos, video, išorinės nuorodos, kur galime rodyti savo ekspertiškumą, partnerystes, reklamuoti produktus, paslaugas, turėti DUK skiltį, pateikti naujienas ar kitą svarbią informaciją.
5. Rekomendacijos. Puikiai veikiančios el. prekyboje, bet vis dar nuvertinamos mūsų pačių LinkedIn profiliuose. Jos padeda mums save parduoti kitiems įvairiose situacijose. Įsivaizduokime, kad renkamės partnerį ar kolegą: vienas kandidatas turi 5 rekomendacijas, o kitas – nei vienos. Kuriame profilyje mes praleisime daugiau laiko? O jei dar rasime savo pažįstamą, tarp tų, kurie parašė rekomendacijas? Rašykime rekomendacijas kitiems ir rinkime jas patys.
Mėnesio rekomendacija:
500+ klubą verta įstoti tik pradedantiems savo aktyvumą LinkedIn, nes tada mus labiau myli algoritmas, daugiau gauname kvietimų, žinučių ir t.t. Kai turime daugiau kaip 500 kontaktų, LinkedIn neberodo tikslaus jų skaičiaus, tik 500+.
1000+ kontaktų rekomenduojama turėti vadovaujančias pozicijas užimantiems žmonėms.
Atkreipiu dėmesį, kad kokybė visada svarbiau už kiekybę, net kalbant ir apie bendruomenės kūrimą.
Namų darbas:
3 dalykai, kurie yra privalomi Linkedin profilyje – profilio fotografija, kontaktai ir savęs apibūdinimas (angl. headline). Tai pirmieji žingsniai, būtini LinkedIn profiliui, po registracijos. Tolimesnė higiena – užpildyti LinkedIn rekomenduojamas profilio skiltis, kad įgytume patikimumo: darbo patirties, išsilavinimo, apie mus ir kt. skiltis.
Patinka mano naujienlaiškis? Užsiregistruok ir kartą per mėn. įsikrauk žinių apie asmeninį prekės ženklą! Registracija apačioje👇
Comments