Tėvystė niekada nebuvo lengva. Bet šiandien mes, tėvai, sprendžiame klausimus, kurių ankstesnėms kartoms nekliuvo, nes nebuvo technologijų, nebuvo socialinės medijos, nebuvo influencerių ir mūsų patys tėvai neinfluencino. Ir išties, šiandien socialinė medija atvėrė mums galimybę ne tik pažinti daugybę žmonių, bet ir prisistatyti patiems, pristatyti savo šeimą, o tiksliau sakant, savo vaikus. Tad mes darome įtaką savo atžalų gyvenimui ne tik juos edukuodami, auklėdami, bet ir spręsdami, ar norime juos pristatyti viešai. Ir jei atsakymas yra „Taip“, tada kyla klausimas, kada ir kaip tą norime daryti: dalintis vaikų fotografijomis, istorijomis, pasiekimais savo socialinės medijos paskyrose ar sukurti vaikams dedikuotas paskyras ir jas valdyti, iki kol atžalos galės tai daryti patys.
Jungtinėje Karalystėje atlikti tyrimai rodo, kad tėvai, kurie socialinėje medijoje dalinasi savo vaikų nuotraukomis, iki kol vaikui sukanka 5-eri metai, jau būna įkėlę daugiau kaip 1000 fotografijų. Gana nemažas skaičius, turint omenyje, kad šios nuotraukos nėra privačios. Tokiam tėvų elgesiui apibūdinti yra sukurtas net specialus terminas – „sharenting“, apibūdinantis artimųjų dalijimąsi vaiko asmeniniais duomenimis socialinėje medijoje. Ir šiandien apsispręsti, ar būsime tie tėvai, kurie dalyvaus „sharenting“ procese, turime gana anksti, tiesą sakant, dar iki gimstant mūsų kūdikiui.
Visą tekstą galite matyti užsisakius Delfi+.
Comments