Dažnai gaunu klausimą, ar verta komunikuoti socialinėje medijoje? Šis standartinis mano pačios pavyzdys parodo, kaip lengvai mes galime papulti į akiratį mums reikalingų žmonių, jei tik patys imamės iniciatyvos:
Kai prieš porą savaičių pasidalinau postu - "Ko nedėti į socialinę mediją?", sulaukiau reakcijų ir komentarų, tad pagalvojau, kad tema yra aktuali. Tuomet parengiau išsamesnį tekstą Delfi M360, kur dalinausi ta pačia aktualia žinia. Jau po savaitės sulaukiau LNK žurnalistės skambučio, kad norėtų 5 min. mano interviu laidai "Labas vakaras, Lietuva" ta pačia tema, kuria pasidalinau su Delfi. Per pietus filmuotą laidą, tą patį vakarą ištransliavo žiūrovams. Kitą dieną mano interviu įsidėjo ir į "Labas vakaras, Lietuva" Facebook paskyrą. Neturiu pilnos statistikos, bet stebint vien socialinės medijos skaičius, žinia sulaukė apie 19 tūks.peržiūrų. Taip, socialinėje medijoje suvešėjusi idėja, čia ir pabaigė savo kelionę.
Ar man tai buvo naudinga? Taip, nes ši patirtis suteikė galimybę papulti ten, kur dar nebuvau, prisistatyti skirtingoms auditorijoms, duoti kol kas ilgiausią interviu televizijai, susipažinti su žurnaliste, pagalvoti, kaip aiškiai pateikti savo žinias laidos auditorijai ir, aišku, patirti gerą dozę adrenalino. Ar gautos užklausos išvirs į klientus - parodys ateitis, bet akivaizdu, kad net ir vienas postas mums gali atverti įdomių galimybių. 💚
Comments