Akivaizdu, kad mums rūpi, kaip mes atrodome, juk šiandien tam gyvuoja ištisos industrijos – mados, medicinos, maisto, chemijos, edukacijos… Ir ne veltui! Mes nuolat investuojame į save, kad būtume „švieži“, aktyvūs ir įdomūs sau ir kitiems. Vis daugiau profesionalų investuoja į savo skaitmeninį dvynį (angl. digital twin), aiškiai suvokdami, kad šiandien pirmasis įspūdis internete – ypatingai svarbus, kad ir renkantis būsimą pašnekovą pirmam susitikimui. Ir jei google paieškos rezultatuose vis dar dėvime seną kostiumą, esame su senais akiniais ar nebe tuo kirpimu, gal pats laikas atsinaujinti?
Būti „šviežiu“ šiandien internete yra norma, o po karantininių išbandymų ir mes patys tapome laisvesni – rečiau velkamės kostiumus, mažiau naudojame makiažo, netgi nuotraukose nebevaidiname „rimtuolių“, daugiau šypsomės, pozuojame laisviau, tad ir vadinamosios „korporatyvinės“ nuotraukos ar verslo portretai šiandien modernėja – juose ne klonai, o tikri žmones, su savo emocijomis ir istorijomis. Visą tekstą galite matyti užsisakius Delfi+.
Comentarios