top of page

Skaitmeninis AŠ: pasimatuokime virtualų rūbą!







Neįtikėtina, bet 1 iš 10 klientų perka rūbus tam, kad socialinėje medijoje sukurtų turinio, o po to drabužį grąžina atgal į parduotuvę. Ir kalba neina tik apie žmones, pvz., dirbančius mados srityje, panašų modelį kartojame ir mes, kai pakliuvus nuotraukai ar video į socialinius tinklus, juose matomas drabužis kurį laiką paliekamas „ilsėtis“ spintoje. Tiesa yra ta, kad mūsų fizinių rūbų dėvėjimo laikas vis trumpėja – arba jie pamiršti dūlo spintoje, arba dažnai keičiami kitais, ką įrodo ir statistika – per metus mes atsikratome 37kg drabužių. Mados pramonėje vis daugiau kalbant apie aplinkosaugą ir tvarumą, tendencijų diktatoriai – „Balenciaga“, „D&G“, „Carolina Herrera“ ir kt. išbando ir virtualių rūbų (angl. digital-only) sritį. Specialiai internetinei erdvei kuriami virtualūs drabužiai tampa potencialiu pasirinkimu ir mums, nes jie neteršia gamtos, yra pigesni, neužima vietos spintoje, o ir savo išvaizda yra kitokie, siurrealistiški, tad juos vilkėdami skaitmeninėje erdvėje tikrai atrodome išskirtinai. Pastebima, kad vis daugiau bendraujant nuotoliniu būdu, mums atsiranda poreikis vaikyti nuobodulį ir ekrane – išsiskirti, nustebinti ir nesikartoti su savo skaitmeniniu AŠ. Visą tekstą galite matyti užsisakius M360+

Comments


bottom of page